seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, July 20, 2013

Bertunang Part 2

Salam pembaca yang disayangi...

Sakit tengkuk ngan punggung duduk kat semen nie sambil mengunting.. tapi yang pasal nie nanti kendian aku ceritakan k.

Kita sambung cerita yang x habis ni n3 lepas yang bertajuk Bertunang Part 1.

Tiba-tiba...(cewah suspen lak kn??...)

Aku tertarik sehelai kain yang mmg aku suka sgt sbb simple dan pulak tu warnanya mmg tema warna tunang nanti
Aku tarik dn terus acu kat badan dalam hati..."em mcm kecik jerr nie..... 
muka dah mula nk mcm senduk...:-(

Promoter Firdt Lady datang dan tanya "...kak nak cuba saiz??, Akak pakai saiz apa??"...
".....XXXL boleh tak??...." aku belum sempat bukak mulut dia dah bg jawapan untuk soalan dia tadi...
aku ckp "..erm...ada keh dik saiz utk badan akak nie??" Promoter tu senyum terus bawak baju ke kaunter... dia belek tag baju tu terus masuk store cari stock...

Alamak pap! aku tepuk dahi apasal la tak tgk harga dulu.... kalau mahal mcm mana aku ckp dengan adik aku.... si adik angkat bahu saja...
Promoter keluar dengan sebungkus baju di tangan dia dan ckp "...akak cuba dulu yerr kalau x muat kita bg saiz lain k.."

Masuk dalam fiting room ngan si adik dan terus tgk harga dulu... fuhh....sangat berpatutan murah gila...baru aku test.
Sedang elok je baju tu dengan badan aku... apa lagi bergeger2 la bilik fitting room tu aku ngan si adik melompat2...seronok laaa satu masalah dh selesai...

Inilah dia baju yang aku pakai masa aku tunang


Inilah kain ela yang kekonon nak buat baju tunang tapi malangnya tempahan ditutup :-(


Siap repose lagik kau!!


Aku suka sebab baju nie sangat simple


cantik sangat sebab ringkas...




Semangkok Kata:
Nantikan bertunang part 3 aku ceritakan pasal tudung dan vail yang aku buat sendiri :-) xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...