seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, July 18, 2013

Bertunang Part1

Salam

Buat pembaca yang sudi singah menghabiskan masa untuk menjengah blog aku yang x seberapa nie......... semoga hari ini menjadi lebih baik dari semalam....

Mesti korang tekejut kalau aku ckp aku dh pn bergelar tunangan orang... Tak sangka pula dalam usia mcm nie masih ada yang sudi mengikat hati yang kosong ini...

Alhamdulillah pada 30 Jun 2013 jam 11.21am aku telah mengikat tali pertunangan dengan lelaki yang selalu ku gelar Mr.Right..

Lepas nie dh tak panggil dia Mr.Right lg dh sebab dia dh jd tunang aku so aku akan mula menggelar dia sebagai En.Tunang...

Memang aku dan En.Tunang merancang hujung bulan Jun atau bulan 6 akan mengikat tali pertunangan tp di sebabkan orang tua En.Tunang x compomkan dengan keluarga aku tarikh yang sebenar so aku tak bg tau siapa2 tentang rancangan aku termasuk mak aku.. Dalam masa yang sama aku beli kain ela rancangnya nk buat baju tunang tp last2 kedai dh x amik tempah lg sbb taya dh dekat....waaaaa meraung aku dr pg smpai ke malam sbb rosak rancangan aku nie..

Kepala dh x ada mood asyik nk marah sbb baju x ada...maklum la kalau beli yg dh siap mmg la nanti siap dgn sempit serta ketidak selesaan akan terasa.. Tiba aku teringat kat sepupu aku yang mengikat tali pertunangan yg badannya dia sesedap rasa mcm aku...dia beli kat First Lady. Zuuuppp!!!..... terus aku dn adik aku terus ke tesco melaka utk tetengok mana lah tau kan kalau ada gak saiz aku sbb seingat aku badan aku lebih besar dari sepupu aku...

Memang x ada mood nak pilih bila tgk baju setakat saiz XL jerr huh mana muat kan?? Ada butik2 kat tesco banyak bajunya Ya Allah cantik2 bila tanya baju saiz xxxl atau saiz 60 x ada kalau ada harga boleh juling...bila di tanya kenapa mahal sangat senang jerr promoter butik tu jawab sambil pandang aku atas bawah..atas bawah...".....sebab banyak pakai kain kak..."
(ok utk pemilik butik plzz la sy pon manusia mcm anda gak dn punya keinginan berbaju cantik apa kata korang letak la baju saiz besar paling tidak pon sehelai bagi tiap fesyen...kesian la kami2 nie....bukan kami mintak jadi besar mcm nie...)

Fuuuhhhh.... satu hari kalau aku banyak duit dan aku kurus butik2 korang la yang mmg aku tak akan masuk... Bangsat sangat keh sampai bg jawapan siap tgk aku atas bawah nie??!!! what the tuuuuuuttt...!!!!!! kalau ye pon harga mahal dn x ada stock jwb la baik2 paling tidak pon bg la tau mmg harga dari supplyer dah mahal kerr or mmg supplyer hantar saiz baju setakat paling besar XL jerr kerr..say maaf kalau x ada stock kerr kn manis...nie harap muka cantik pakai kebaya tapi bahasa Ya Allah.....Hanya dia jerr yang tau laa...

Ya Allah....Kenapa lah aku marah sangat kan?? So bila dah tak ada aku pon jalan terus kerr First Lady. Tarik satu tak kenan...tarik satu x ada saiz...Ggggrrrrr....... Apasal x ada saiz... Amik phon tit..tot..tot..! sms ngadu ngan En.Tunang x ada baju... Yang si adik dh gila dok test baju jerr aku??? rasa nak nangis, sambil ngadu sambil bilik baju2 tang ada tergantung dengan hati yg kosong sungguh x ada mood ok...

Tiba-tiba.........
( oppss!!...sambung part 2 ye ada budak datang nak beli kain lak ahakzzz ^____^)



Semangkok Kata :
Terpaksa sambung cerita alah dek oi kaco laa.... ( cust first... ^__*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...