seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, January 15, 2012

Kain Flannel Woiii.....

Salam semua pembaca...

Hari tu aku bz sangat ngan bilik yang tunggang langgang so nak siapkan order lagik sungguh kelam kabut sampaikan time order kain pon aku main order jer tak tengok warna betul2

Apa pon kain semua dah sampai dan yang paling best sampai serantak....so n3 kali ie aku buat pon serentak gak lah...senang ckit tak tekejar2 waktu nya...

First aku nak say terima kasih kat Sis Noie Craft KLIK cni untuk terus ke FB nya atau KLIK cni untuk ke blognya.

Wlaupon aku cuma order 3 warna kain tapi puas hati jumpa gak idaman hati aku....jom usha warna apa aku tembak....


Dah bukak baru nak snap gambonya kikiki...(Rakus..)


HIJAU MUDA
KUNING, 
DAN PINK LEMBUT....

Terima kasih Sis...saya suka kain2nya...lain kali saya order lagik ye...

Dalam pada aku dak mencari kain warna merah terjumpa pulak sorang lagik yang menjual kain Flannel nie.. dan kat dia stok banyak ckit...

Terima kasih kat Fnh CraftCollection KLIK cni untuk terus ke FB nya. Untuk blog aku tak pasti..nanti aku update lek kalau ada...
Dan kali nie aku langar enam warna sekali gus kikiki.....
Jom usha dulu...


Corver kerakusan membuka bungkusan snap dulu


Notis: Dijumpai terbuka dan terkoyak dan dibungkus secara rasminya...


Ginilah kekoyakannya... <---- Ayat hancusss...


BIRU LAUT
HITAM, 
PINK
PINK PEKAT
HIJAU PEKAT
MAROON 
DAN BIRU GELAP

(yang mana satu warna yang aku tak order pon aku tak tau dah...) semua sama jerk.. hiuhiuh pasal kain yang satu lagik nie aku sudah bank in duit genap x ada 2-3 hengget nie maklum la aku cuma ada bank ASB ngan BSN jerk kikiki....

Apa pon thanks dik...Oh ya bungkusan awk tu nipis sangat so kain2nya terkeluar so abang posmen kita dengan baik hatinya membungkus balik dengan pelastik yang bapak punya besar..mcm perli jerk..hiuhiuh...Thanks Abang Posmen yang suka sangat hantar barang ke rumah aku sampaikan dia ckp kak...lain kali order lagik yerr....adoi ai aku pulak termalu kikiki (apa motif malu aku pon x tau kikiki...)

Thanks kat korang yang larat melayan aku yang sewel ada kalana membeli barang ngan korang....kain t buat masa nie dok tido dalam almari...
Dan kepada sesiapa yang sudi mengorder kain ngan saya...sila emailkan detail design korang kat email aku nazariahmohdmurad@gmail.com untuk sebut harganya ya....

salam sayang buat korang semua....





Semangkok Kata:
Mak cakap aku dah gila beli kain banyak2...kikiki.....

1 comment:

Unknown said...

harga dia berapa sis?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...