seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, February 7, 2012

Rindunya kat Intan

Dah dekat sebulan aku hanya dengar suara dia melalui phon saja....
uuuuu......windo nya kat Intan...
Bila intan nak balik???
Makngah windoo sangat kat Intan...
Kalau ada intan mesti seronok...
kita...
boleh maen sama2...
gado sama2...
paling makngah rindu bila Intan jeling...Adoi ai....
Sekarang paling makngah ingat suara intan ckp...
'...intan nak balik umah omak boleh???....
......'nanti makngah amik tau....
waaaa.........wondoonya kat anak buah aku yang sorang nie....
psssttt......! Mmg itu jer sorang anak buah yang ada kikiki..... apa pon aku mmg windo sangat kat si kecik sowang tu yang tak padang ngan kecik tapi bila dia ada semua masalah boleh hilang...segala duka menjadi suka......
Nak tambah windoo lagik jom usha gambo dia.....






Habis jerr tgk pic nie aku jadik bertambah windoo.....
wwwwaaaaaa............!!!!!!!!!!






Semangkok Kata:
Aduh windoonya akuu!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...