seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, December 29, 2011

Angry Bird aka AB Felt

Hari nie siaplah sudah Angry Bird aku setelah banyak percobaan dan order yang aku x yakin nak pamerkan kat cni...(burukzzz gilaaaa....)

Yang kali nie..Ada la rupa ckit...huih... 

Terima kasih Mael sebab percaya kat aku dan order ngan aku....Sayang ko banyak2 hiuhiuh...

Jom layan mata...

Walau pon marah AB masih sempat pose

Sanggup AB berhimpit2 nak interframe tau...

Sampai bertolak2 pulak AB

AB**** walaupon marah sebab di bungkus tapi masih sempat posing huhih... AB..AB...

Apa pon lepas nie lebih yakin nak buat kengkawan AB nie...nantikan yaaa...

Thanks sekali kat Mael sebab sudi menempahnya...

**Saiz 5cm / 2 inc

2 comments:

eiyzniey said...

Wahhh..kreatif nyaaa!

DiNaZ said...

tak lah keratif cuba2 jerr...hiuhiuh
apa pon thans dik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...