seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, December 20, 2011

Aku Dan Dia..

Aku tak punya apa-apa
Aku hanya wanita biasa...
Yang hanya tahu menumpahkan air mata
Hanya kerana DIA..


Kerana sayang,
Kerana rindu,
Rindu yang amat sangat..
Maka hati menjadi pilu
Mengapakah DIA


Ya Allah,
Kurniakan sejuta kesabaran untuk ku
Berikan aku semangat untuk menjaga hati dan cintanya,
Disaat susah senangnya dia,
Di saat dia masih memerlukan cinta ku,
Di saat dia memerlukan cinta sejati seorang wanita seperti aku
Di saat dia tiada tempat mengadu, juga pelukan manja
Di saat dia perlukan teman untuk berbicara
Dan di setiap saat aku mahu bersama dia


Walaupun hatiku pernah terluka
Aku tetap mahu bersama dia
Dan aku tak kan sesekali tinggalkan dia
Malah takkan lepaskan dia
Malah aku berjanji akan menjaga dia
Hanya ALLAH yang Maha Mengatahui
Kerana ALLAH lah yang mempertemukan aku dengan dia






Semangkok Kata:
Mampukah aku mempertahankannya?.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...