seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, April 3, 2014

Tak tido malam

Assalamualaikum...

Gambar ehsan dari cik Google

Wah...sekarang aku mula ngan tabiat lama tido subuh pagi sampai ke jam 10 ke 11 pagi... Apa nak jadi nie?? 
Tabiat nie dah lama aku tinggalkan sejak Note Book aku rosak.. Memang sedih gak bila nyawa aku yang selama nie menjadi teman aku berblog dan mengambil order craft rosak. Pening gak pk kat mana nak cari ganti.. Lain la dulu masa arwah Abag ada... Bila rosak jerr tunggu arwah Abah balik keje seminggu sekali n ngadu la Note Book rosak... dan abah x ckp banyak balik jerr keje mandi n tido seketika bangun malam dah mula repair Note Book aku...

Gambar ehsan dari cik Google

Sekarang bila apa jerr yang rosak kena la hantar kedai kalau nak suruh aku repair sendiri boleh cuma makin rosak ada lah hahaha...Bukan aku tak pernah belajar bukak Note Book dari Arwah Abah aku tapi sebab aku memang tak minat bab repair mer repair nie...

Eh pepagi mcm nie boleh lak cakap pasal orang yang dah tak ada kan?? Al-Fatihah.... Semoga Abah ditempat kan dikalangan orang2 yang beriman...Amin..

Gambar ehsan dari cik Google

ok berbalik pada tabiat tido lewat yang tak berapa sihat nie mula jadi balik bila aku start sibuk ngan bantal2 yang harus aku jahit...
So bila dah lewat malam hanya PC lah teman aku...so kalau x ada pc nie memang la mengantuk yang amat bila buat keje..
Selain tu aku akan cari bahan2 untuk mencantikkan lagi craft yang aku selalu buat nie supaya pelanggan yang order akan sentiasa rasa pua hati dengan hasil yang aku berikan kat diaorang... Semoga apa yang aku impikan punya kedai craft felt sendiri akan tercapat atu hari nanti...Amin...

Ok lah aku nak sambung menjahit korang yang sama mcm aku bawak2 lah tido yek...nite2
Sayang korang ketat2 Muah....

Gambar ehsan dari cik Google


Semangkok Kata:
Lepas berblog terus buat kopi o....peh ssh nk ckp sedapnya....hahahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...