seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, June 6, 2013

Hadiah dari Mr.Right Part 2

Salam semua..

Sori dh lama x update n3..sangat sibuk waaaaa.....

Masa nak update terjumpa n3 nie yg x sempat nak post..so hari nie aku post yek...
Masa dapat nie sempena besday Mr.Right..

Ok hari nie nak senyum sepanjang hari boleh tak?? ngee.....

Dan malas nak ckp banyak2 laa.... Jom usha jom...


Satu utk aku satu utk dia


Melampau tak?? hahah


ok sila abaikan tangan yg x cantik itu...

walaupon ada yang ckp barang murah tapi aku ttp hargai semua pemberian dia pada aku...

Thanks my dear Mr.Right..
Love u so much!!


Semangkok Kata:
Tengah senyum nie ^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...