seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, April 8, 2014

Buah Comel

Assalamualikum....

Mak ai hari nie punya lah bosan tak tau dah nak buat apa bilik sampai dah kemas 3x...


angkat letak..pas tu alih lagi...lipat baju dalam almari sampai dah tak tau lagi dah apa nak buat...

Mak lak asyik cakap bosan jerr... Nak g windoo shopping nie alahai malas nya nak keluar time pepanas mcm nie kn?? apa nak buat dok baring jerr badan pon jadi lemau dah...

aku bangun g dapur...bukak peti ais....hurm...ada santan sekotak je lagi....tutup balik pintu peti ais. Duduk depan tb...
Mak lah bangun bukak peti sejuk mcm biasa cari la bebenda makan dalam pati sejuk tu....
then duduk lek ngadap tb...


Aku?? ya Allah.... dah maha ke boringan dah nie.....sungguh aku cakap hari nie terangat boring xan x ada aktiviti yang menarik...



Aku bangun kekonon nak buat jemput2 kerr lempeng kerr janji boleh kasik ada keje ckit...

Aku keluarkan

Gula
Garam
Santan

eh ada lah semalam aku randam kacang hijau..
check inci pon ada beberapa warna...
dan agar2

mula la aku bland dn masak semua bebenda tu...aku ajak mk uli2 bebenda nie semua...

dan...

Tadaaa....

Sila jamu mata anda yerr













Rasa dia lembut jerr sedap dan bolh di simpan dalam peti sejuk...

Sangat-sangat sesuai untuk hantaran kawen dan hadiah utk cikgu cikgi utk tunang untuk bakal mertua untuk suami or isteri dan sangat sesuai dijadikan doorgift...sbb comel sesangat....

Nk makan pon sayang huhuhu..



Semangkok Kata:
Betul sedap...x caya?? t aku buat N3 utk resepinya ok...tungguu......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...