seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, December 10, 2013

Hadiah Hari Lahir Ku

Assalamualikum semua hi...

Maaf sekarang nie aku memang agak sibuk.. Alhamdulillah job masuk dan itu membuatkan aku terpaksa mencuri masa untuk menulis di blog ini... Jam menunjukkan dah hampir jam 4.43am. Masa nie aku baru jer siap2 kemas2 barang nak rehatkan mata aku yang dah pon berpinar2 nie...

Nak cerita sikit baru2 nie aku dapat hadiah dari En.Tunang..

Hadiah nie sepatutnya aku dapat pada bulan sepuluh tapi aku baru jerr menerimanya baru2 ini...

Terima kasih En.Tunang sebab sy ingatkan awk lupa hari lahir sy sbb masa hari lahir awk langsung tak wish apa2 pon kat sy... rupanya awk terlalu sibuk hinggakan x ada ruang untuk awk menghubungi sy..

Terima kasih walaupon barang nie lambat sampai tapi warna dia jerr cukup untuk menghilangkan rajuk aku selama ini...

Korang layan la aku nak bubum dulu nite2 ^___^









Semangkok Kata:
Tido senyum @___#

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...