seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, April 20, 2012

Keychain lagik!

Salam pembaca semua...

Hari nie sebenarnya mood aku sangat baik kalau boleh dari pagi tadi aku dah post blog banyak2 hiuhiuh

so hari nie aku buat keychain lagik...

yang pelik kenapa keychain aku gambar belakang jerr dapan x ada?? hiuhiuh bukan pelik keychain nie readymade so aku nak memperkenalkan pen yang bleh conteng2 di atas kain or felt yang telah korang buat...

dah..dah...malas nak cerita jom kita usha sat....







Kalau ada yang minat nak beli boleh lah terus ke fb aku Dinaz Collection untuk tau lebih lanjut tentangnya :)



Semangkok Kata:
Aku terasa nak supply barang2 kraft laa... apa kata korang?? ada cadangan?? :)

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum..sis nk tnye..isi dlm kain felt tu ape eh ? Kabus ke ? Nk bli dkat mne ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...