seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, November 29, 2011

Percaya....

PERCAYA...
Salam buat pembaca semua...
Pernah kah kita meletakkan kepercayaan kita pada seseorang yang sangat kita sayangi melebihi percaya pada diri sendiri??
Percaya yang dia akan terus setia pada kita dan jujur pada kita?
Aku??
Tipu lah kalau aku katakan tak pernah...
Dalam hidup aku ada 2 lelaki yang pernah hadir memberi cinta
F yang pernah aku sayang separuh mati dan percaya selama 12 tahun hilang begitu saja dan sehingga kini aku terus kehilangan dia...
A insan yang aku kenali kini..
Tanpa aku sedari sejak pertama kali aku kenali aku telah memperi 110% kepercayaan aku terhadap dia..
Apakah aku salah memberi?
Apakah benar apa yang aku lakukan?
Semoga kepercayaan aku kini tidak dikhianati oleh A...
Walaupon aku tahu cinta aku dan dia tidak direstui keluarganya....
Tuhan....Aku sangat menyintainya...





Semangkok Kata:
Mampukah aku memiliki cinta di tahap kepercayaan aku sebanyak itu???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...