seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, November 16, 2011

Barang Baru sampai lagik..

Salam buat pembaca yang budiman..

Baru2 ini aku ada order barang di KEDAI SUS
Alhamdulilah barang2 semuanya sudah sampai....aku order...

Gambar2 ini aku amil di blog SUS.... huhu sebab aku malas nak amik gambar sendiri... sori.. :p

BR22 ~ FLOWER BRADS


BR02 ~ HEART BRADS 


EYELET PLIER


TALI HALUS 
Yang berwarna hitam


Terima kasih kat sus sebab saar kerana aku nie buat pembayaran agak lambat...

Apa2 hal pon tengah seronok nie barang yang selama ini diidamkan telah pon selamat sampai di tangan aku....

Untuk sesiapa yang ingin memberli barang2 untuk berkraft korang bolah lah terus langsung klik KEDAI SUS di atas 
Terima kasih SUS






Semangkok Kata:
Abang posmen tadi ciap ckp awk selalu terima pos laju... Apa barang2 yang awak terima yek??
hikhik.... aku jawab barang2 untuk kraft tangan bang :)
(untuk abang posmen....terima kasih yek hantarkan barang2 sy :) )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...