seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, March 10, 2012

Keychain Nama

Salam pembaca semua....
Terima kasih atas sokongan serta dorongan anda semua terhadap saya...

Sebelum nie aku pernah publish kan tentang barang2 kraft dari felt...

Setelah cuba bertahan alhamdulilah tercetuslah nama DiNaZ Collection sebagai koleksi istimewa dari sy..

Jutaan terima kasih kepada teman2 sanak saudara serta teman2 kraft yang tak pernah putus memberi galakan terutama maa...ibunda tersayang yang sangat menyokong minat anaknya walaupon aku bermula dari 0...

Harini aku mengajak teman2 mengimbas keychain yang telah aku beri nama sebagai Keychain Nama yang bermula dari tak tahu..harga berubah2 sehingga ada harga tetap malah berubah menjadi cumut kepada sedikit kemas....

Terima kasih kerana memberi sokongan yang terus menerus kepada sy...

Untuk sesiapa yang ingin membuat tempahan atau melihat koleksi2 yang telah sy kumpulkan bolehlah terus ke facebook Dinaz Collection atau klik saja akan terus ke page sy...atau ke Facebook peribadi sy di Nazariah Mohd Murad untuk membuat tempahan....

Sebelum sy mengakhiri n3 hari nie....

Saya mengucapkan jutaan terima masih atas kesudiaan anda semua mamberi sokongan serta dorongan kepada saya untuk mencari pendapatan dengan berkraft felt sepenuh masa...

Special Thanks for all parents... Maa, Abang, Ipon, Ct, n my ipar Marzia..

Thanks for all my best friends.... Taro, Zue, Bib...(tanpa korang aku bukan siapa2..) Thanks friends...

Thanks for all blogger...All friends on Facebook..

Kiranya semua lah yang sudi menyokong dan memberi galakan kepada sy....

Terima kasih semua....

Jom... kita layan pic Keychain Nama ckit jom....



Inilah yang pertama kraft felt yang telah ditempah masa mula2 aku mengenali kraft felt


Depan


Belakang


Depan


Belakang


Depan


Belakang


Depan


Belakang


Depan


Belakang


Depan

Belakang


Depan dan belakang


Depan dan belakang


Depan dan belakang





Depan 


Belakang




Semangkok Kata:
Ucapan terima kasih yang panjang...:P terima kasih semua...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...