seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, March 20, 2012

Samsung...

Lama sangat tak mengadap blog nie yang satu ketika dulu menjadi kegilaan aku yang tahap gaban...
Sekarang bila keje banyak ckit mata pon malas nak dok ngadap netbook yang terbiar dalam bilik tu...

Hari nie dah 2 hari aku hanya tido 2 jam...
Aku kejar masa... aku harap aku sempat menyiapkan semua keychain2, cekak rambut, klip rambut dan semua bahan2 yang akan dipersembahkan pada 1 April 2012 di Karnival Poli, merlimu melaka....

Kepada siapa2 yang selalu bertandang ke blog aku dan berada dilingkungan atau berhampiran melaka yang sudi bertandang adalah amat dialu2kan...

Sebagai langkah kedua aku nak cuba merubah kehidupan aku yang x ada apa2 ini kepada ada sedikit...aku pon x faham apa yang aku ckp..tapi itulh hakikatnya...

sebelum tu tadi aku dok la menilik hp samsung champ yang aku pakai selama nie... walaupon murah hanya RM99.00 saja tapi memang tahan la...masuk air jatuh tangga ok jerr ckit tak mogok...hahah sukanya aku...


N3 hari nie aku post sebab aku dah berkira2 nak kumpul duit nak beli samsung note..dapat second hand pon jadi lah...hiuhiu... so target aku SAMSUNG NOTE lak la walaupon aku tau harganya tersangatlah mahal... apa pon semuanya adalah perancangan jerr... harap aku boleh...

uuuuiiii..... Best nya kalu dapat kan?kan? kan???

oh samsung note kuzzkuzz
kaulah idaman seantero kuzzkuzz...
kikiki....InsyaAllah....




Semangkok Kata:
Samsung Note nie dok pggl2 lak nie...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...