seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, March 30, 2012

2 Minggu

Salam pembaca semua tersayang...

Sekarang aku masih belom dapat lelapkan mata sebab aku terlalu risaukan karnival yang di anjurkan oleh Puteri UMNO Jasin yang akan diadakan pada 1 April 2012 di Merlimau point.

Sangat2 risau sehingga mata x boleh lelap sebab masih banyak yang x siap lagi...

Harapan aku langkah pertama ini akan berterusan menjadi kerjaya yang mampu menyara hidup aku sekeluarga...

Kerana minat terhadap kraft felt...walaupon aku masih baru dan semuanya hanya dengan pemerhatian saja tapi kerana cinta itu maka timbul keinginan untuk membuka langkah pertama walaupon modal aku hanya sedikit2 sahaja....Harap dengan langkah pertama aku mampu belajar dari nya...

Teman2 sekalian sanak saudara serta seluruh Ahli kemuarga tercinta aku mohon sokongan dari kalian semua...
Dan dengan sokongan itu aku bisa berdiri dengan kaki aku tanpa ada rasa rendah diri dan malu dengan diri sendiri.... :)

Jemput hadir pada 1 April 2012 di Merlimau Point yang akan mengadakan Karnival Puteri UMNO...

Sebelum tu jom kita cuci mata ngan hasil kerja tangan yang agak comot dan x berapa kreatif ini untuk habuan para penggunjung hari minggu ini nanti....






















Sesi memotong huruf ;ak..harap2 sempat siapkannya... :)




Semangkok Kata:
Gembira melihat hasilnya walaupon agak comot :)

2 comments:

QA's ~ mamapapa said...

semuanya sangat2 comellll...klaila sya kt melaka..sure saya gi beli..saya doakan kejayaan awk,ye :))

DiNaZ said...

Thanks QA`s mamapapa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...