seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, March 25, 2024

Sudah lama..

Assalamualaikum...
     Agak lama aku tak singgah di ruang aku bercerita... Bermula dari aku bujang sekarang aku dah berkahwin... Malah melepasi waktu wabah penyakit yang sangat ditakuti manusia seluruh dunia... 

     Nanti aku ceita bagaimana aku dan keluarga menghadapi waktu2 yang sukar itu... Cuma sekarang aku berharap aku punya waktu untuk ada di sini sebagai ruang hanya untuk diri aku sendiri... Semoga aku meninggalkan jejak yang baik Di tahun 2024 ini dan sehingga aku tidak. Lagi. Mampu untuk bercerita disini...
 Sori n3 kali nie hanya berbasi2 lerana terlalu lama tidak menulis disini... 
     N3 kali nie aku tayang mainan baru aku... Keterujaan beli mcm2 tapi akhirnya aku takpakai... Mungkin sebab tak serasi untuk kulit aku yang semakin kering...

Much love♥️

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...