seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, January 28, 2014

Anak Buah No.2

Salam pembaca yang disayangi...wah...bersawang betul blog aku nie...minat menulis aku sekarang aku teruskan di dalam diary peribadi yang aku tulis tangan jerr.. Sbabnya aku dh tak ada leptop/note book or pc lagi dah...
Alhamdulillah sekarang aku update n3 aku kali ini menggunakan telefon pintar sahaja...

Nak say Alhamdulillah yang tak terhingga sbb anggota keluarga aku semakin bertambah bukan setakat menantu mak sahaja tapi bertambah sorang lagi cucu mak aku...

Tahniah abg (abg kandung sulong) dh dapat seorang lagi cahaya mata lelak..so dh lengkap la sepasang anak... Yang sulong Intan Zarfisya 5 tahun dan pada 26 januari 2014 lahir lah seorang bby boy yang akan di beri nqma Cral Putra...

Jom layan pic anak buah baru dn lama aku...

Kakak dn adik |-- we are playing!

Semangkok Kata: kakak isap puting...adik stady hikhik...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...