seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, May 10, 2013

Adik Kawen..

Salam pembaca semua...

Fuuuhhhh!!!....

Sekarang aku memang semakin sibuk dengan tempahan door gift, hand bouquet, serta bunga2 telur...

Alhamdulilah atas rezeki yang aku terima sepanjang bulan jan hingga sekarang dan jutaan terima kasih kepada pelanggan aku yang sudi dan percaya dengan hasil kerja tangan aku... 
Korang semua memang best..dan alhamdulilah atas kepercayaan korang sedikit sebanyak aku punya pendapatan yang boleh aku bangga walau sedikit... Penat aku berjaga malam terasa dihargai...

Baru2 nie si adik melangsungkan perkahwinan pada 08 Feb 2013.
Alhamdulilah..aku sempat buat serba sedikit persiapan untuk si adik...
Semoga si adik tabah menjalani alam berumah tangga dan kekal hingga ke anak cucu..

Aku cuma sempat buatkan Bunga Telur, Door Gift, Hand Bouquet, serta hantaran sahaja dan semoga si adik gembira dengan hasil tangan si kakak ini..

Tahniah dan Selamat Pengantin Baru buat (Ipon&Am)
Narimah & Ilhamie
Semoga kalian berbahagia dan kekal sehingga hujung nyawa... :-)

Jom layan gambar kawen


 


Sama kan muka aku ngan adik aku..hiuhiuhiuh Sama lagik...asyik sama jerr...

Jom tgk hantaran 












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...