seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, December 22, 2012

Shopping Time!

Hai!..Hai!..Hai!..

Assalamualaikum!!

Hari nie adalah pagi yang sangat indah...
Hehehehe.... Indah la sangat? agaknya selama nie tak berapa indah kot?? Em.... Semalam punya lah seronok  Shopping time!(shopping la sangat kikiki)

Semalam lepak kat Aeon Ayer Keroh.. Em...bukan lah poket nie penuh ngan duit pon tapi dari x beli jalan2 sampai la terbeli macam-macam benda, nak-nak bila masuk Mr.D.I.Y.

Ya Allah....asalnya taknak la beli apa-apa.. Dari satu rak ke satu rak kamu cuci mata tangan dah capai satu barang, tau-tau sampai kaunter fuh....terbanglah RM-RM ku kekeke....

Apa pon tadi aku check bali sangat-sangat berpuas hati sebab banyak barang yang berguna aku capai.. Bukan apa kekadang bila dah tengok balik semua benda yang mengarut jer yang aku amin so nanti akan terasa lah kerugiannya kehkehkeh...

Bila dah start shopping ingatan untuk nak snap gambo-gambo pon pergi ke laut...apa pon atas ehsan Cik Google maka aku pamirkan la gak pic untuk korang cuci mata...

Jom...Layan....















Fuhh.... nie baru betul berbaloi-baloi kikiki

Jangan kata korang tak pernah layan Mr.D.I.Y nie..rugi woo...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...