seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, October 5, 2012

Bunga tangan untuk pengantin....


Salam pembaca yang setia…

Hari nie aku nak ajak layan bunga tangan yang aku buat 3 hari lapas… konon berangan nak pamerkan bunga2 ini kat PAMERAN BUDJET PERKAHWINAN pada 5,6,7 hari bulan nie tapi apa kan daya aku bukan pandai memandu kereta malah nak bawak motor pon aku x pandai… so aku pendamkan la semuanya dalam lubuk hati yang paling dalam nie…. 

Dalam hati nangis meraung2 modal dah berpuluh habis tapi mungkin belum rezeki aku lagi kot??

Apa pon aku percaya rezeki tu datangnya dari Allah dan Allah tak pernah lupa pada hambanya….
Dah lah aku pulak rasa sedih padahal ni nak tunjuk kat korang hasil kerja aku yang tak la berapa kemas sangat tapi….

ok laaa….
Kalau kawan2 ada yang sudi nak tempah atau nak beli yang dah siap nie boleh apa salahnya….

Just sms aku di no ini 0172920068 (sms jerr ok)

Serious buyer sahaja yang akan dilayan ok..

Jom cuci mata jom!












Semangkok Kata:
Rezeki pasti ada di mana2 kan??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...