seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Tuesday, September 18, 2012

Bantal Oh Bantal

Salam pembaca yang disegani

Baru2 nie dapat job ckit.. Alhamdulilah aku bersyukur walaupon dalam kuantiti yang sangat sedikit tapi kerana minat aku jadi seronok pula bila membuatnya...

Apa pon nak say terima kasih buat Adlina Adnan sebab sentiasa percaya dengan aku...

Dah aku malas nak cakap panjang lebar jom tengok ciptaan yang serba comot ini untuk 2 pasangan pengantin yang telah pon selamat di ijab kabulkan baru2 ini...

Doa aku semoga korang bahagia hingga ke anak cucu...Amin...

SELAMAT PENGANTIN BARU
BUAT 
ARIF & REAN






SELAMAT PENGANTIN BARU
BUAT
AIEZ & SUE










Istimewa buat kamu berdua...

Terima kasih buat Adlina&Aman kerana sudi membuat tempahan disaat2 terakhir...
hahahaha....
Terima kasih sebab percaya aku mampu menyiapkan dalam masa kurang dari 1 minggu... Terbaik!!


Semangkok Kata:
Walaupon dah mula tunggang tebalik amik masa 1 hari pk nak macingkan bj pengantin bantal nie.....Akhirnya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...