seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, August 25, 2011

Klip shawl Raya

Baru2 nie ada tempahan dari budak2 U..  
Semangat pulak dorang nie nak berlawan klip tudung yang besar2...so ada yang order dalam quantiti yang banyak so aku buatkan dan harga aku kira cincai pada sesiapa yang order atas 10 pcs.

Buat wani thanks sebab beri kepercayaan pada ku mencipta sendiri bentuk klip2 shawl dan klip rambut..
Jom kita tgk ada la ckit yang aku buat contoh...






  
Maaf lah aku nie baru jerr belajar buat kraft nie dan insyaAllah kalau ada rezeki barang kraft aku akan aku daftarkan di  SSM  InsyaAllah.....

Korang yang banyak beri sokongan aku ucaP kan jutaan terima kasih kerana korang aku sentiasa bersemangat dan aku akan terus menjahit barang2 yang korang order dengan penuh kasih dan sayang....  

Insyaallah....






 Semangkuk  Kata
  HaraP2 aPa yang aku imPikan akan menjadi kenyataan....  Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...