seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, August 13, 2015

Permulaan

Assalamualaikum....
Buat teman2 yang masih setia bersama blog ini....

Entah kenama mood menulis kini jarang aku dpt...sebab terlalu sibuk ngan perniagaan baru yang baru aku ceburi dan order craft yang harus aku siapkan sebelum 15/8/2015 ini... Selepas ini semua barang craft akan di simpan untuk beberapa waktu yang mungkin agak lama.. Maafkan aku kiranya tak dapat membalas wasap, wechat, telegram, fb, email serta sms korang... hope korang faham...

Sebab lepas nie aku akan mengadakan majlis kecil untuk perkahwinan aku sendiri... untuk teman2 yang sudi.. aku jemput ke majlis pernikahan aku pada 18/9/15 serta majlis persandingan pada 19/9/15. Semoga majlis kecil ini memberi keberkatan pada aku dan suami nanti...

Start esok aku akan cuba mencuri sedikit masa untuk revew persiapan majlis aku walaupon aku terpaksa bekejar utk siapkan semuanya sendiri... insyaAllah... doakan majlis nanti dipermudahkan...Aminn....

Berdebar2 rasanya nak menukar status bujang kepada status berkahwin...ye lah sebelum ini aku buat apa aku tak perlu jaga hati sesiapa... Aku bebas nak kemana dan bersama siapa..tapi kali ini aku harus utamakan suami lenih dari keutamaan aku sendiri... Risau jika aku tak mampu menghadapi dan menjadi yang terbaik buat suami , mertua serta ipar nanti...

Doakan ye... ╰(*´︶`*)╯



Semangkok Kata:
Perkahwinan itu bukan menyusahkan malah untuk mendapat keredhan Allah... Hidup wanita adalah dari sebahagian rusuk kiri lelaki yang sudah disebut Allah untuk menyayangi, menjaga dan melindungi kita... Semoga aku jua mendapat keredhaan dari yang Maha Kuasa Allah swt....
Jodoh pertemuan, ajal dan maut semuanya sudah tertulis... Allah sudah tulis siapa jodoh yang terbaik buat kita... kerana alu percaya pada rahsia Allah swt...
InsyaAllah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...