seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, March 5, 2015

Blog yang sangat berhabuk

Assalamualaikum......
Fuuhhh....fuuhhh..... 
Berhabuk habis blog aku ngan debu2 sbb terlalu lama tinggalkan blog tanpa n3...

tahun 2014 terlalu banyak kenangan yg tak sempat aku nak kongsikan ngan korang... malah berbagai2 kejutan demi kejutan yan harus aku hadapi... Alhamdulillah... semuanya aku hadapi dengan lapang hati... semoga semuanya mengajar aku erti kematangan hidup. 

Pssttt.....
Nak bg tau nie..
Ada orang...orang...orang....dok tanya aku bila lagik...agagagaga
soalan cepu emas semakin hangat diperkatakan laa....
huhuhuhu...
Aku masih lom ada jawapan lagi.. Maklom la En.Tunang masih tak beri apa2 kata putus...
T kalau dh ada berita... InsyaAllah aku sedia je kongsi kat sini..
walaupn aku tw tak de siapa nk bc blog aku yg x sebeberapa nie.. apa pon mood aku ok jerr....

now pening sikit ngan persiapan nk kawen nie...
ssh gak nk kawen banyak benda nk pk waaaaa..... help me!

Nanti kita sambung ek...mcm dh ngantuk pulak kikiki





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...