seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, March 15, 2014

Dapat Hadiah Lagi!!!

Assalamualaikum...

Sejak tak ada internet kat umah segala update meng update pon terpaksa lah aku bantutkan dulu sebabnya terlalu banyak urusan kerja rumah yang perlu dibereskan... So tumpuan pada berblog nie terpaksa aku tangguhkan dahulu..

Hari nie nak tunjuk hp yang telah dihadiahkan olen En.Tunang kepada aku...

Tak pernah aku sangka akan dapat hadiah semahal nie sebab dah lama en.tunang nak belikah aku hp tapi alasan aku telefon lama yang aku pakai ini masih berfungsi lagi malah tahan lasak walaupon sudah di baling jatuh dan tercampak ia tetap memberikan service yang sangat baik...

Tau-tau je poslaju singgah rumah...
Pin!! Pin!!!
tu dia ...punya lah kuat dia hon kat depan umah aku....
Maka dapat lah kotak kecik dan aku mmg x jangka pon dapat apa so aku pon main koyak jerr bungkusan poslaju tersebut...

Tadaaa......



Samsung Note 3

Terima kasih En.Tunang..

Walaupon n3 kali nie lambat just nak say terima kasih kat en.Tunang walaupn dah berkali2 aku ucap terima kasih tapi aku tetap rasa tak cukup. Benda mahal mcm nie aku kena hargainya..so aku tak pernah penat nak say terima kasih kat en.Tunang.

Terima Kasih En.Tunang sebab belikan sy hp mahal mcm nie...

Jom tgk pic hp lama aku pulak


Walaupon aku dah dapat hp baru hp lama nie pon aku still pakai walaupon sesekali jerr aku keluarkannya...aku x nk jadi orang yang mudah lupa diri bila mendapat sesuatu ...

Alhamdulillah...aku bersyukur dengan apa yang aku dapat...semoga aku tak mudah lupa dengan apa yang aku dapat sekarang dan yang akan datang...Amin....





Semangkok Kata:
Mcm mana nk pakai hp canggih nie??? ^___= .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...