seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, April 5, 2024

Menjahit lagi

Dah lama sebenarnya aku rak berkraft.. Semua barang aku hanya simpan di dalam kotak yang aku sendiri dah lama x bukak jengah isi dalamnya...

Raya semakin dekat.. Kebetulan aku memang tak ada kepentingan apa-apa sekarang nie.. Kuih raya semua dah siap.. Jadi aku fikir nak buat sampul raya dari kain felt yang masih banyak... Tapi aku tak nak menjahit banyak2 kerana keadaan jari hantu aku yang sedikit kaku sejak aku sakit beberapa tahun lalu.

Alhamdulillah aku dapat siapkan beberapa sampul duit raya tanpa perlu aku membelinya... Begitu alu perlu menjimatkan segala yang boleh... InsyaAllah... 

Jom tengok jom... 

Kalau buat 4segi mungkin makan masa untuk menjahitnya... So aku pilih 3segi so duit juga aku oerlu lipat jadi 3segi🤭🤭. Siapalah bertuah dapat sampul duit raya mcm nie kan... Kan...

Semoga raya nanti anak2 buah dan anak2 buah sepupu sepapat aku hepi dapat sampul duit raya lain dari lain nie... InsyaAllah... 

Sampai sini dulu... Nanti kita jumpa lagi... Assalamualaikum... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...