seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, March 14, 2011

Dari Melaka ke Puncak Alam

Aku sebenarnya nak bagi tau jerk hari nie Pakngah aku buat keje kawen anak kedua dia Kak Ngah Tijah... So dari Melaka bertolak ke Puncak Alam tu.... Aseh....lama x jalan jauh baru terasa mcm dah tua sangat sebab badan nie pon tersangat la letih...

Untuk keluarga PakNgah Amir tahniah diucapkan dan alhamdulilah semuanya dah selamat dapat menantu yang kedua :) Majlis tadi walaupn sederhana tapi sangat mesra dan tenang tak serabut pon semua teratur.


Dan buat kawan2 yang BW blog aku harap bersabar yek esok atau lusa aku akan berkunjung dan balas balik lawatan korang tu ek... Dan aku ucapkan terima kasih pada yang sudi pollow aku insyaallah aku akan pollow korang balik...

N apa pon mintak maaf lah sebab blog aku x ada cerita yang menarik dan bukan la best sangat mcm blog2 korang yang sentiasa ada informasi terbaru hikhik...pasal aku bukak blog nie pon pasal nak bercerita pasal aku jerk dan apa yang ada disekeliling aku nie....


Ok lah korang badan pon rasa lemah jerk nanti kalu aku free aku cerita lagik kat n3 lain ok...korang tu...rajin2 lah berkunjung kat cni seikhlas yang mungkin...walaupon cerita aku hanya cerita yang biasa2 tapi aku ikhlas menceritakan kat cni hikhik...(ayat tak boleh tahan)
Salam sayang dari aku :)





Semangkuk Kata :

Sejak bila la pulak nie pandai pakai perkataan sayang nie???.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...