seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, February 4, 2011

Sate Kajang!

Bila cerita pasal sate kajang semua akan bayangkan sate kajang yang ada kat KL tu...

Baru-baru nie Along aku ada bawak aku dan anak bini dia makan Sate Kajang kat Masjid Tanah Melaka.

Serius memang ada sate kajang tu.... 

Kat Masjid Tanah tau!



Secucuk 70sen dan pada aku memang puas hati lah... Selain dari Sate korang boleh la oder makanan lain yang ada dari masakan melayu kita hinggalah ke western food...semua ada ckp aja nak makan apa dan harganya sangat berpatutan....


Siap tengok Bro tu bakar sate tau memang besar2 sate dia


Dan makanan-makanan westren food yang ada adalah

*Ok ini seuber dari cik Google

Sori lah masa makan sate hari tu aku x oder pon westren food nie pasal teringin nak makan sate jerk....tapi gambo nie lebih kurang macam menu makcik sebelah meja aku oder :) 

Sedap kan??






Semangkuk kata :

Tetiba lapo pulak..... ashem..... (sambil tepuk dahi :) )

1 comment:

DiNaZ said...

yup dah ada laa...restoran tu kat lokasi lama de`sawit kat restoran terapung tu... cuba lag sedap weh... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...