seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Saturday, February 19, 2011

RiNdU....


Bagaimana harus aku terus diam..
kalau ini semua tak berbalas
Bagaimana harus aku terus diam
Kalu ini semua tergantung

yang ada di sana, yang ada dimana

taukah kau jika aku tulis ini
tulis tentangmu, tentang rindu ku kepada mu



engkau…
pernahkah juga menyambut rinduku
walau hanya dengan senyum
tanpa harus kau ucap kata penyambutan

engkau…
yang ada dimana
ketahuilah aku terus merindumu
ketahuilah aku terus menantimu kembali
kembali bersama sperti waktu itu
waktu yang penuh gurau seda
waktu yang berlalu dengan indah
waktu yang slalu terkenang



Tuhan..
sampaikan padanya
tentang rinduku....
tentang rindunya yang slalu kutunggu
tentang rindunya, Tuhan…







Semangkuk Kata :

Ahhhh.........sampai bila aku nak jadi seorang perindu nie??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...