seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Wednesday, February 2, 2011

Jejak sudah sampai 100!

Terima kaseh sebab korang semua jadi Follower aku dan sekarang dah sampai ke-100. Alhamdulilah dalam aku bertatih-tatih lagi follower aku dah pon sampai jejak ke-100..


Korang memang best sebab korang sanggup jadik follower kat blog aku yang aku rasa tah apa2 nie sok aku bak prin n nak kasik kan gambar follower aku kat lam jurnal kesayangan aku..

Terima kaseh kerana tampa korang blog aku nie x ada pengomen dan yang datang membaca walaupon semuanya tah apa2 yang aku tulis kat cni :)

Insyaallah bila follower dah sampai ke-200 aku akan buat GiveAway untuk korang yang sentiasa setia bersama2 aku weeee.....


Ini kek untuk korang semua yang banyak memberi sokongan kat aku hiuhiu....Mana tau ada jodoh kita jumpa nanti aku buatkan korang kek eh :)

Sayang ketet sama korang semua!!!

Weeee!!!!.....
Follower ke-100

Terima kaseh semua!!






Semangkuk kata :

Semoga nasihat, tunjuk ajar serta sokongan dari korang akan berterusan hendaknya :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...