seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Friday, February 25, 2011

Besday Intan (sambutan)

Hari tu aku ada cerita pasal Besday anak buah aku Intan so kat cni aku just nak tunjuk jerr gambar birthday girl yang sudah pon berusia 2 tahun...

Aku doakan agar Intan menjadi orang yang berguna dan membalas jasa mama serta ayahnya...Amin...

so korang layan la gambar tak sebeberapa nie yek...










Semangkuk Kata:

Lama aku x sambut besday kekadang teringin gak nak sambut tiap2 bulan...Erk..... tiap2 bulan???erm......

4 comments:

URY said...

Happy Birthday dari uncle juga, Intan..
moga happy selalu..

Anonymous said...

sedapnye kek.haha.:)

DiNaZ said...

Thanks URY semoga uncle pon happy selalu :)

DiNaZ said...

na ana : sumpah memang sedap ! x ckp sepotong hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...