seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, December 6, 2010

Maaf yek!!

Nak say sori kat seorang blogger...

N maaf kat public sebab gambar n segala ttg dia terpaksa ditarik balik atas sebab2 yang tak dapat dinyatakan...

Erm dh tau dah....Terima kaseh kalu lady bird sudi membantu...
Oh yaa.... Kalu boleh mintak dirahsiakan tentang hubungan akak ngan Abg Din dari pengatahuan org sebab rasanya tak molek kalu kita bercerita tentang org...Just untuk pengatahuan kita saja tak perlu sebaran pada orang luar ttg hubungan akak nie yek....Terima kaseh...

Untuk pembaca....
Maaf la sebab ada gambar yang terpaksa aku keluarkan atas permintaan tuannya...So siapa yang dah baca tu terima kaseh aku ucapkan selama aku berblog korang banyak memberi semangat pada aku untuk terus berjuang untuk sorang insan yang aku sayang dan aku akan tetap terus berjuang untuknya....
Cuma kali nie aku terpaksa menyimpan semua rahsia hubungan aku dari public di atas sebab2 yang tertentu dan aku harus menghormati keputusannya dan juga nama baiknya....

So kalu ada yang tak berapa puas hati tu maaf jerr lah yek....Aku nie manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kekilafan kecil yang kadang kala aku sendiri tak berapa perasan....Maafkan aku kalu apa yang aku tulis nie agak tidak menyenangkan sesetengah pihak..

Yang buruk itu datangnya dari aku dan yang baik itu datangnya dari Allah SWT. subahallah....


6 comments:

Anonymous said...

biasalah tu nell, relaks je...semua pasti ok :D...

-Zu@Epal

DiNaZ said...

yup aku baik2 aje...

cik helena said...

tenang sayang..cikhel ade :) hehee

DiNaZ said...

Cik Hel : Terima kaseh teman...

LadyBird said...

Kak Dinaz.. lady doakan akak berjaya :)..
:) good luck ye akak..
lady xkan ceritakan pd org lain.. tetapi memandangkan blog lady tu ade jugak gang pspt masuk..lady x tahu siapa yg dah membacanya..
maafkan ye kak..

DiNaZ said...

Lady...
hiuhih....
cinta tak mengenal rupa apa pon dia tetap no 1 dalam hati akak...
Biasa manusia mmg begitu...tak suka melihat kesenangan orang lain n akak terima ianya sebagai satu cabaran untuk akak terus tabah dan sabar menghadapinya ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...