seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Sunday, December 19, 2010

Kawen..kawen..kawen...(Apasal asyik2 kawen jerr nie??)

Bila budak2 sekolah cuti ujung tahun jek kita yang besar2 pon sebok la nak bertunang la nak merisik laa nak bertandang laa dan yang paling2 ketara ialah Nak Kawen!

N3 kali nie bukan nk kutuk atau mengata tapi saja2 jerr sebab ujung taun nie paling banyak keje kawen yang perlu aku hadiri..n mintak maaf la banyak2 yek pada kawan2 kuzzkuzz.... sebab keje kawen dalam sehari bertimpa2 so kalu ada umah yaang aku x sampai tu mintak maaf la banyak2 sebab maklum la bila ada majlis bertimpa2 aku pon kena la lari mcm bloglarian nie..hahaha....ada kerr yang kawen dalam blog ni?? kalu ada senang ckit mudah just klik2 jerr....

Hari nie cuma ada satu jerr keje kawen itu pon umah kawan adik & sepupu aku...so aku just ikut aje... Pakai baju warna merah lagik auuwww merah maakngah! hahaha

then lepas tu aku pi melepak kat dataran pahlawan then pi tukar tayar sambil2 tu hantar adik aku gi keje hiuhiuh...

then aku dok lepak sambil ber fb n sambil2 berblog sekali sekala jengah2 kawan jengan2 jiran jengok2 kwn serumah terepa2...erk...sekali aku terlelap daaa......

ok ini pic aku ngan kwn adik2 aku ummie.... 
yang baju merah yang paling besar tu lah aku hikhik....
ada aku kesah?? tapi budak yang amik pic nie x reti kot amik pic tu pasal jadik kabur...puas sudah aku edit pic nie...ehem..ehem...edit gambar yang kabur tau bukan aku edit agar aku nampak kurus..ah x kuasa aku....biarlah besar ckit korang pon senang nampak aku kan auuwwww...x kuasa mak nyah!!...


 Ah sudah boleh tak jangan tanya aku bila lagik ok....tanya En.Hero yek... Hanya dia jerr yang boleh jawab soalan tu apa pon aku x kisah selagi aku tak menyusahkan orang sudah...huihiuh....x kisah korang kata? dh 30 taun nie?? mcmmana? erm...ada siapa2 nak kawen kerr aku jadik pegantin pompuannya opss...pengapet jerr hahahaa...
Kalu aku yang jadik pengapet compom la pegantin tengelam dengan kebesaran aku hakhak....
Tp kan kalu aku jadik pegantin besar mana lak pengapet aku?? huh takkan nak carik yang lagik besar dari aku? dh tu compom la x muat lagik camera hahaha... mcm nie aku jerr dh separuh dari frame gambar nie nasib x jadik frame jek hahah...

aik gelak lagik.. hurm...apa lah aku nie asyik gelak jerr... lempang kang baru tau...boleh gitu?


ok.. nie gambar aku kat sepital pose ngan sepupu aku yang x leh jumpa camera terus nk pose jerk..maklum laaa owang cun hukhuk...


Ini adalah kereta yang sedang sakit gigi


Sempat tu....



Ini pulak masa dalam perjalanan ke Dataran Pahlawan.. 


Keluar dari pagi sampai kerr malam tuuu....hahahaa...
Ini adalah muka2 kelaparan...so jom jengah kita org makan apa malam tu...


- Daging masak merah                                   - Kerabu perut 



- Telur bistik                                      - Tomyam campur


Tada....
Ops! lupa bersama juga sambal belacan
Makan bersama nasi puteh dan air tembikai laici Yummmm.....
Sepupu aku mkn tak banyak sbb aku yang belasah semua sampai licin pinggan hahahaa....



Masa kat Dataran teringat lak kat mak kat umah sorang2, so belikan ini untuk mak... erm...sedapnyaa....

Agak2 sesuai tak N3 hari nie ngan tajuknya?? 

ololooolololl.......cutenya korang senyum...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...