seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Monday, November 8, 2010

Terima kasih sahabat!....

aku nie mcm la marah hiuhiuh
sebenarnya aku x kisah ramai lagi yang boleh aku buat kawan...
maybe ko tak layak jadik kawan aku sebab ko mmg tak boleh nak ditegur langsung...
ahhh.... ada aku kisah...
hiuhiuh....
sebenarnya aku kisah gak takkan aku nasihat pasal dia patah hati pon dia nk remove aku sebagai add friend list dia??
bukan melampau pon aku ckp
cuma aku bg tau cinta itu tak semestinya memiliki...
dan aku cuma ckp sebelum dia nk hati dia dijaga dia harus menjaga hati orang lain..tup2 dia remove aku dr add friend dia...
aku tau kau boleh baca blog aku..n one thing im just wanna say....
kita nie hidup x semestinya kita jerr betul...
n gunanya ada kawan agar dapat membantu kita untuk hidup lebih suksek n kalu kita x saling ingat mengingatkan...diri ko boleh kerr set apa yang ko buat tu betul or tidak...
buka hati sikit...buka minda ckit jangan dok lam kelompok ibarat katak bawah tempurung...
adakalanya nasihat itu membuatkan kita lebuh baik dari sekarang....
marah lah tu?? 
terpulang laa....
aku sebagai manusia yang banyak salahnya dari silap...but
apa yang aku rasa tak betul aku cakap n aku x suka hipokrit ( kalu ejaan salah minta maaf-sbb aku belajar x pandai)
so kali nie aku tujukan buat kawan baru aku cik MAIZATUL MAHIZAN.

(gambar hiasan)
kalo ko rasa nk marah aku x leh nk cakap apa2 
ye lah yang baik datangnya dari Allah dan yang buruk semuanya datang dari aku...
Aku mintak maaf banyak2 kalu apa yang aku cakap nie ko mmg tak boleh terima tapi aku bagi tau sebab as ur friend...
kalu ko rasa aku kasar n kurang ajar aku mintak maaf...tapi x salah kalu ko terima apa yang aku cakap...terpulang pada ko nak cakap apa pon...N pasal ko buang aku dari list friend ko tu aku x kisah laa...terpulang laa...itu hak ko nak buat apa pon...biasa lah owang muda bila marah tak fikir apa yang akan jadi dimasa depannya....
untuk penbaca blog aku...apa yang aku tulis nie aku tak ada nkat nak sakitkan hati diapa2 n bukan pasan nk cari gado..cuma aku nak terangkan apasal aku comment wall dia...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...