seLaMaT DAtAnG kE bLog SayA!

Untuk Sebarang pertanyaan tentang barang kraft felt sy atau membuat order anda boleh SMS Dinaz di 0196308894

Followers

Thursday, November 18, 2010

Kek buat sahabat ku Taro

Mlm raya tu aku buatkan kek untuk teman baik aku yang mmg aku sangat2 serasi dengan dia...
tada..../XD
Paginya aku topping kek nie ngan cokelat lagik...
then aku buat kek utk aku sendiri
tapi lebuh tepung tu jadik pecah mcm nie
Ahh...ada aku kesah?? so aku topping gak kek aku nie so
tada.... /XD
alasan yang aku nk bagi adalah.....
kek terlebih suda hahaha.../wahaha

nampak sedap kan?? alah x sedap pon hiuhiuhiuh..../wahaha


5 comments:

BabyTaRo In Love said...
This comment has been removed by the author.
BabyTaRo In Love said...

we all love u to onell thanks 4 the cake...we wish u have a nice day..we appiciate this cake....tq..tq..tq very much from baby n taro...

eyqaaman said...

aku nak jugaakkkkk! hehehee

Kasut Kungfu said...

pandainye ko nell, leh ajar aku ye :D ~

DiNaZ said...

babytaro : As u wish!
Cik Juliet nanti aku buatkan eh...
epal : boleh apa salahnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...